maandag 11 oktober 2010

Dag van de leerkracht !



Op 5 oktober (dag van de leerkracht) verraste de ouderraad
de helft der leerkrachten 's middags met een speciale activiteit: Yoga.

Vrijdag waren de anderen aan de beurt.
Hierbij enkele reacties:

Ik vond het een geslaagd origineel, hartverwarmend cadeau...
Hoop dat er vrijdag ook van genoten wordt !
Juf Kaat ;-) 

Ook ik heb er erg van genoten!
Bedankt initiatiefnemers!
Juf Liedja 

't Is al eens iets anders dan een stapel verbeterwerk of een gezamenlijke 'smospartij' met collega's 's middags. ;-)
Niet altijd even gemakkelijk ... maar ik kwam als een ontspannen leerkracht voor mijn kinderen staan.
Deze kregen onmiddellijk een aantal eenvoudige yoga-oefeningen voorgeschoteld.
En ja ... mijn kampioenen konden dat zeker ook eens gebruiken.
Bedankt ouderraad voor dit apart geschenk. 
meester Bruno

Bedankt voor het leuk, origineel 'cadeau'.
Het heeft deugd gedaan.

juf Ann 

Ook ik vond het een leuk initiatief.
Eens iets helemaal anders.
Bedankt beste mensen van het oudercomité.

Juf Martine Van Stichel.

Heel veel dank voor dit fijn geschenk.
't Was niet gemakkelijk,maar moeilijk gaat ook!
Origineel en gezond geschenk!
Beste groeten, juf Ria 

Geen opmerkingen: