zaterdag 19 december 2015

Afscheid van meester Wannes


Gisteren kwam meester Wannes afscheid nemen in de klassen van de lagere school waar hij zich zo hard inzette voor muzische opvoeding en zorgondersteuning.
Hij kiest voor een nieuwe weg en zal zich inzetten voor kinderen, zoals kinderen van vluchtelingen, die extra begeleiding nodig hebben.
Een dappere keuze van meester Wannes maar wat zullen we hem missen!
Heel veel succes met jouw nieuwe uitdaging ...
en we zeggen geen vaarwel maar tot weerziens!

m. Bruno

Hierbij een verduidelijkend woordje van meester Wannes:

'Ik heb afgelopen woensdag een jobaanbieding gekregen om te werken als leefgroepbegeleider aan niet-begeleide kinderen (kinderen zonder ouders of waarvan de ouders niet voor het kind kunnen zorgen, vooral kinderen van vluchtelingen). 
Ik heb na wat wikken en wegen besloten om hierop in te gaan. Ik voel me hier dubbel bij omdat ik langs de ene kant heel blij ben dat ik een nieuwe uitdaging kan aangaan, maar langs de andere kant laat ik jullie toch wat in de steek, zeker omdat het in het midden van het schooljaar is.
Ik ben nog jong en heb voorlopig nog niet echt zekerheid nodig, dus ik wil hiervan profiteren en mijn horizon wat verbreden om dan de juiste keuze te maken wat me nu echt het beste ligt.'

Geen opmerkingen: