maandag 18 mei 2009

17 mei was het onze grote dag. (2B)


Wat vond je zo fijn aan deze dag?

De eerste keer een hostie krijgen.

Voorlezen in de kerk.

Ik heb een Wii  en veel spelletjes gekregen.

De garnaalkroketten, de worstjes en het dessert waren heel lekker.

We speelden ‘tikkertje’.

Mijn peter moest weg maar hij bleef toch.

Ik kreeg veel geschenkjes.

De railbike ging heel snel.

Mijn familie was op het feest.

Ik mocht een bloem aan mijn mama geven.

Foto’s krijgen en fotograferen.

Mijn communie vieren.

Liedjes zingen.

De kop van het ijslammetjes afsnijden. 
 

Maar …

Papa vertrok naar Japan.

Het feest was zo snel voorbij.

Mijn neef kwam niet naar de mis.

Mijn nicht veranderde altijd de spelletjes.

Mijn neef speelde steeds ‘de chef’.

de kinderen van het tweede leerjaar B en juf Ann

Geen opmerkingen: